Heló, elmentem
Szerző: Gaál-Nyeste Katalin

helo.jpg

Azt írtad a lapra, heló, elmentem, többé nem jövök. Egészen olvashatóan és középre. Felrajzszögelted a konyhaszekrény ajtajára. A felsőre, ahol a poharak vannak. Zsíros volt a papír. Nem törölted le az asztalt megint. A régi kockásfüzetből tépted ki, amit évekkel ezelőtt vettem neked. Azt hittem, már nincs több lap benne. A toll nem pacázott. Majd ha visszajössz, megkérlek, hogy mutasd meg, melyik volt. A lapot kisimítottam és beraktam a dobozba a többi közé. Behajtottam a sarkánál, hogy el ne felejtsek rákérdezni a tollra. Még mindig nem jöttél haza. Tegnap kicseréltem a zárat. Nem másoltam kulcsot neked. A régit sem adtad vissza. Megismerkedtem valakivel, nem lenne jó, ha összefutnátok. Amúgy kedvelnéd, rendes pasas. Hétvégén feljön. Nem adok még neki kulcsot. Kicsit át akarom rendezni a lakást. Meg nagytakarítás, tudod. Este összeszedtem a cuccaidat, levittem Kovácsékhoz. A tollakat még nem. Amíg lefő a kávé, megkeresem azt, amelyik nem pacázott.

 

Eredeti megjelenés:

Szőrös Kő irodalmi folyóirat, 2017/12. 47. o.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodalmiszalonna.blog.hu/api/trackback/id/tr8516498184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Facebook oldaldoboz

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása