Ma rólunk álmodtam, megint
Szerző: Vidéki Bianka

 

space-1-735x404.jpgMa rólunk álmodtam, megint

a világűrben voltunk, vagy hol

és egyikünkre nem hatott a gravitáció

vagyishogy egyikünkre hatott

(de akkor meg nem lehettünk a világűrben, nem?)

 

én voltam az, aki lebegtem

és te voltál, aki zuhantál

tőlem el

 

a távolodás ellenére valahogy egész sokáig kapcsolatban maradtunk

álomban nincs olyan, hogy érthetetlen

csak a valóságban

 

nem volt rajtunk szkafander

vagy ilyesmi

pedig te mindig mindenre olyan alaposan felkészülsz

rajtam például a kék bébidoll volt

amit tőled kaptam az első évfordulónkra

és sosem szerettem

 

zuhanás közben végig azt hajtogattad, hogy ez nyilván az én hibám

én legalábbis is így értettem

pedig úgy tartják az űrben lehetetlen hallani a hangokat

 

néha elsuhant mellettünk egy aszteroida

de egyik se talált el, soha

azt se mondhatnám, hogy hideg lett volna

inkább langyos volt a nem létező levegő

szóval összességében minden a megszokott volt

majdnem elviselhető

 

aztán én felébredtem

te pedig csak zuhantál tovább

 

/Kép: youtube.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://irodalmiszalonna.blog.hu/api/trackback/id/tr3916802200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Facebook oldaldoboz

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása